Connect with us

Με γρήγορους ρυθμούς και βάσει συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος προχωρά η διαδικασία απομάκρυνσης των υλικών αμίαντου που είχε το στέγαστρο, το οποίο κατέρρευσε στο λιμάνι της Πάτρας, στις αρχές Αυγούστου. Αυτό επισημαίνει στο thebest.gr o Πρόεδρος του ΟΛΠΑ ΑΕ Νίκος Κοντοές. Η μεταφορά του ξεκίνησε τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου και το χρονοδιάγραμμα αναφέρει πως θα ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου, με τον πρόεδρο του ΟΛΠΑ να εκτιμά ωστόσο, πως αυτό θα γίνει νωρίτερα, στα μέσα Οκτωβρίου.

«Οι μετρήσεις αμίαντου που γίνονται καθημερινά από αρμόδια διαπιστευμένη εταιρία, μάλιστα, βγάζουν τιμές πολύ χαμηλότερες από τα κατώτερα όρια ασφαλείας», δήλωσε ο Νίκος Κοντοές. Ο αμίαντος μεταφέρεται στη Γερμανία.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΛΠΑ:

«Η διαδικασία απομάκρυνσης πάει πολύ καλά και με βάση το πρόγραμμα. Ο ανάδοχος ήταν υποχρεωμένος να συνάψει συνεργασία με διαπιστευμένη εταιρία για την διαδικασία.

Η απομάκρυνση έχει ξεκινήσει από αυτήν την εβδομάδα, τη Δευτέρα, ενώ γίνονται καθημερινές μετρήσεις για την τιμή του αμίαντου η οποίες στέλνονται στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Περιφέρειας.

Το θετικό είναι ότι οι μετρήσεις βγαίνουν πολύ κάτω από τα κατώτερα όρια και δεν υπάρχει κανένας απολύτως κίνδυνος, ούτε για τους εργάτες, ούτε για τους πολίτες.

Παρόλα αυτά τηρούνται με μεγάλη αυστηρότητα όλοι οι κανόνες και τα μέτρα ασφαλείας για τους ανθρώπους που συμμετέχουν στη διαδικασία.

Το χρονοδιάγραμμα αναφέρει ότι η συνολική απομάκρυνση θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τις 4 Νοεμβρίου, όμως κρίνοντας από την πρόοδο των εργασιών, πιστεύουμε ότι θα ολοκληρωθεί νωρίτερα, περίπου στο πρώτο 15ήμερο του Οκτωβρίου.

Η συλλογή των υλικών γίνεται χειρονακτικά για μεγάλα κομμάτια και με φτυάρια για την πλήρη απομάκρυνση των μικρότερων, και στη συνέχεια τοποθετούνται σε σακιά, που οδηγούνται στα ειδικά κοντέινερ που έχουν έρθει γι αυτό το λόγο.

Τα κοντέινερ αυτά θα απομακρυνθούν στη συνέχεια με οχήματα της αρμόδιας εταιρίας για τη Γερμανία.

Την διαδικασία την εκτελεί κανονικά ο ανάδοχος που είχε κερδίσει το μειοδοτικό διαγωνισμό το πρωινό της πτώσης του σκέπαστρου.

Η Πατρινή εταιρία αποδέχθηκε να συνεχίσει τις εργασίες στα πλαίσια της σύμβασης, ενώ το κόστος θα είναι αρκετά μικρότερο από το αρχικό (200.000 ευρώ) που είχε συμφωνηθεί για το έργο.»

 

Σχολιάστε

Τα καλύτερα