Connect with us

Το χρόνιο στρες έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία (ημικρανίες, κατάθλιψη και καρδιοπάθειες, μεταξύ άλλων), αλλά οι περισσότεροι δεν συνειδητοποιούν καν πόσο αγχωμένοι είναι. Μάθετε να αναγνωρίζετε τις ενδείξεις ότι το σώμα σας είναι στρεσαρισμένο.

Μύτη

Ένδειξη στρες: Φτερνίζεστε και έχετε καταρροή. Το στρες μπορεί να αυξήσει την αντίδραση στα αλλεργιογόνα, επειδή αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό.

Χαλαρώστε: Τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα για τις αλλεργίες μπορεί να βοηθήσουν, αλλά το ίδιο κάνει και η άσκηση. Οι τακτικές 30λεπτες προπονήσεις επιταχύνουν την έκκριση επινεφρίσης, του φυσικού αποσυμφορητικού του οργανισμού.

Δέρμα

Ένδειξη στρες: Βγάζετε σπυράκια. Όταν έχετε ένταση, το σώμα σας εκκρίνει επιπλέον αδρεναλίνη, που προκαλεί την έκκριση σμήγματος, ενός ελαίου που με τη σειρά του προκαλεί σπυράκια και στίγματα. Όσο αυξάνεται η παραγωγή αδρεναλίνης, τόσο αυξάνεται και η παραγωγή σμήγματος.

Χαλαρώστε: Πλένετε τις προβληματικές περιοχές δύο φορές ημερησίως. Τα καθαριστικά με μορφή τζελ ή αφρού είναι τα καλύτερα για τη διάλυση του σμήγματος. Αν δεν μειωθεί η λιπαρότητα, ζητήστε από τον γιατρό σας να σας γράψει μια ρετινοειδή κρέμα που ρυθμίζει το σμήγμα.

Μαλλιά

Ένδειξη στρες: Παρουσιάζετε «κενά». Λόγω του άγχους τα μαλλιά σας μπορεί να σταματήσουν να μεγαλώνουν, λόγω των ορμονών που παρεμβαίνουν στην ανάπτυξη των μαλλιών.

Χαλαρώστε: Φροντίστε να λαμβάνετε αρκετό σίδηρο, λιπαρά οξέα Ω3 και βιταμίνη Β12, που προωθούν την υγεία των μαλλιών. Καταναλώνετε τροφές όπως το μπρόκολο και ο σολομός.

Σαγόνι

Ένδειξη στρες: Σας φαίνεται ότι η γνάθος σας έχει πάρει φωτιά. Ίσως τρίζετε τα δόντια σας τη νύχτα, κάτι που προκαλείται από την ένταση. Χαλαρώστε: Πιέστε μια χλιαρή κομπρέσα στο σαγόνι για πέντε λεπτά πριν πέσετε για ύπνο. Η ζέστη θα χαλαρώσει τους μυς και θα σας βοηθήσει να μειώσετε το τρίξιμο. Δεν έχει αποτέλεσμα; Πηγαίνετε στον οδοντογιατρό για να σας δώσει ειδικό μασελάκι.

Στομάχι

Ένδειξη στρες: «Λυσσάτε» για πρόχειρο φαγητό. Τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες, αυξάνουν την επιθυμία σας για γλυκά.

Χαλαρώστε: Οι λιγούρες σας θα κρατήσουν όσο η κορτιζόλη εκκρίνεται σε όλο στο σώμα, γι’ αυτό αντικαταστήστε ό,τι παχυντικό σκέφτεστε να φάτε με μία τσίχλα χωρίς ζάχαρη.

Γεννητικά όργανα

Ένδειξη στρες: Η περίοδός σας έρχεται νωρίς, αργά ή και καθόλου. Όταν είστε στρεσαρισμένοι, ο εγκέφαλος στέλνει σήματα που μπορεί να μεταβάλλουν ή να διαταράξουν την ωορρηξία.

Χαλαρώστε: Μιλήστε στον γιατρό σας για τη λήψη αντισυλληπτικών. Τα αντισυλληπτικά χάπια μπορεί να εξισορροπήσουν στα επίπεδα των αναπαραγωγικών ορμονών σου και να επαναφέρουν τον κύκλο σας στο φυσιολογικό.

Το μυστικό

Είστε σε ένταση; Πάρτε βαθιές και αργές αναπνοές. Η αργή και βαθιά αναπνοή θα επαναφέρει τους καρδιακούς παλμούς και την αναπνοή σας στο φυσιολογικό τους ρυθμό.

Ίσως σας ενδιαφέρουν:

Αληθινή αγάπη σημαίνει προσφορά ηρεμίας και σταθερότητας

20 πράγματα που δεν μας έμαθαν ποτέ στο σχολείο ενώ θα έπρεπε

Ευχαριστώ γιατρέ, που μου χάρισες 30 επιπλέον χρόνια με τον μπαμπά μου

Ένα ποτήρι με αλατόνερο και ξίδι θα εντοπίσει τις αρνητικές ενέργειες στο σπίτι σας

Αυτές είναι οι 10 συνήθειες των ζευγαριών με τις πιο ευτυχισμένες σχέσεις, σύμφωνα με τους ειδικούς

9 απαράβατοι νόμοι των ευτυχισμένων σχέσεων. Ο 3ος είναι χρυσάφι!

Απαλλαγείτε από την τριχοφυΐα στο πρόσωπο γρήγορα και ανώδυνα με αυτή τη σπιτική συνταγή

9 έξυπνες φράσεις για να βάλετε τους αγενείς ανθρώπους στη θέση τους.

Αυτά είναι τα 10 λάθη που σε κάνουν να φαίνεσαι μεγαλύτερη από την ηλικία σου

Γιατί δεν πρέπει να λέμε στο παιδί «να προσέχεις»

Σχολιάστε

Τα καλύτερα