Connect with us

Η πολυτελής έπαυλη στο Κεφαλάρι Κηφισιάς που ανήκει στον Δημήτρη Κοπελούζο κατέχει τον τίτλο της μεγαλύτερης ιδιωτικής κατοικίας στην Ελλάδα, με την αξία της να παραμένει ανυπολόγιστη.

Η τοποθεσία και η εντυπωσιακή έκταση
Στη συμβολή των οδών Καρύστου και Μπακογιάννη, στο πράσινο Κεφαλάρι της Κηφισιάς, δεσπόζει ένα κτήμα που αγγίζει περίπου τα 50 στρέμματα. Εκεί βρίσκεται η μεγαλύτερη ιδιωτική κατοικία στην Ελλάδα και μία από τις πιο εντυπωσιακές παγκοσμίως.

Η κατοικία ανήκει στον επιχειρηματία Δημήτρη Κοπελούζο, ο οποίος αγόρασε την έκταση από τον εφοπλιστή Αλέκο Γουλανδρή. Το κτήμα είναι πλήρως αξιοποιημένο, με διαμορφωμένους κήπους, λίμνη, πισίνα και γήπεδα, όπως τένις.

Ένα ακίνητο με απίστευτα χαρακτηριστικά
Αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για τα τετραγωνικά της κατοικίας, εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 3.000 τ.μ. Οι εξωτερικοί χώροι παραπέμπουν σε βασιλικούς κήπους, θυμίζοντας τις Βερσαλλίες ή ακόμη και τους κήπους της Βαβυλώνας. Η πισίνα φτάνει τα 40 μέτρα σε μήκος, σχεδόν ολυμπιακών διαστάσεων.

Εκτός από την εντυπωσιακή φύση, η ιδιοκτησία περιλαμβάνει ελικοδρόμιο, τεχνητή λίμνη και ένα μικρό εκκλησάκι.

Στο εσωτερικό, η πολυτέλεια είναι εξίσου έντονη: αίθουσα υποδοχής, πολυτελή υπνοδωμάτια και μπάνια, playrooms, πιθανόν home-cinema, spa και άλλες ιδιωτικές ανέσεις.

Η αξία της εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια ευρώ, κάτι που καθιστά την έπαυλη όχι απλώς ακριβή, αλλά σχεδόν αδύνατον να αποτιμηθεί επακριβώς.

Ο Δημήτρης Κοπελούζος και ο Όμιλός του
Ο Δημήτρης Κοπελούζος είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Κοπελούζου, διατηρώντας το 50% των μετοχών. Ο Όμιλος ξεκίνησε το 1972 από τον Δημήτριο Χρ. Κοπελούζο, αρχικά με την κατασκευή λεωφορείων σε δύο εργοστάσια κοντά στη Θήβα. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’70, είχε ήδη προμηθεύσει την Αθήνα με το 30% των αστικών λεωφορείων, ενώ το 25% των τουριστικών και υπεραστικών λεωφορείων σε όλη τη χώρα προερχόταν από την εταιρεία.

Ανάπτυξη και διεθνείς συνεργασίες
Το 1975 ο Όμιλος άρχισε να συνεργάζεται με ξένες εταιρείες φορτηγών, ενώ επεκτάθηκε δυναμικά και στην εμπορία επιβατικών αυτοκινήτων, δημιουργώντας τη μεγαλύτερη αλυσίδα εκείνη την εποχή στην Ελλάδα.

Την ίδια περίοδο, αναπτύχθηκε και στο εμπόριο χωματουργικών μηχανημάτων. Σημαντικό ήταν το άνοιγμα στον τομέα των σιδηροδρομικών δικτύων, με έργα ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης, όπως το τηλεπικοινωνιακό σύστημα της γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης για τον ΟΣΕ.

Δραστηριότητα στον ενεργειακό τομέα
Από τα τέλη της δεκαετίας του ’70, ο Όμιλος εμπλέκεται στην παραγωγή ρεύματος, αρχικά για τη ΔΕΗ. Μέσα σε 30 χρόνια, κατασκεύασε σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής με διάφορες μορφές ενέργειας: ντίζελ, υδροηλεκτρικούς, λιγνιτικούς και μονάδες συνδυασμένου κύκλου.

Advertisement