Connect with us

Το φετινό Big Brother σηματοδοτεί ίσως την πιο έντονη στροφή προς την εικόνα και τον ψηφιακό ναρκισσισμό, περισσότερο από κάθε άλλο προηγούμενο ριάλιτι εγκλεισμού ή επιβίωσης.

 

Το πρότυπο της παίκτριας που χτίζει καριέρα μέσω Instagram, TikTok και ταξιδιών στο Ντουμπάι, από περιθωριακή φιγούρα του παρελθόντος, έχει πλέον κυριαρχήσει.

Οι προθέσεις του παρουσιαστή και η σύγκρουση με την πραγματικότητα

Παρά τις αρχικές δηλώσεις του Πέτρου Λαγούτη, ο οποίος είχε εκφράσει την ελπίδα ότι το ριάλιτι θα στραφεί προς παίκτες με «χαρακτήρα, άποψη και ενδιαφέρουσες προσωπικές ιστορίες», η εξέλιξη του φετινού κύκλου τον προσγείωσε ανώμαλα. Ήδη από τον Απρίλιο, το σπίτι του Big Brother θυμίζει περισσότερο καλοκαιρινή παραλία της Μυκόνου, παρά χώρο κοινωνικού πειράματος.

 

Οι περισσότερες παίκτριες επιλέγουν να κυκλοφορούν σχεδόν αποκλειστικά με μπικίνι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, εικόνες που μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο μέσω του 24ωρου livestreaming. Αν και το μεγάλο χρηματικό έπαθλο παραμένει επίσημα ο τελικός στόχος, είναι πλέον φανερό ότι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων επενδύει κυρίως στην ενίσχυση της ψηφιακής τους εικόνας και την εξασφάλιση συνεργασιών στον χώρο των social media.

Οι εικόνες μιλούν μόνες τους καθημερινά:

2-3

3-1

4-1

Advertisement