Connect with us

Τα περιττά κιλά, που σε κάποιες περιπτώσεις, όπως αυτή της Ελένη Μενεγάκη, είναι αόρατα, εκείνη όμως ξέρει το ιδανικά της βάρος και θέλει να επανέλθει σε αυτό.

Όπως πάντα, ο Δημήτρης Γρηγοράκης είναι ο άνθρωπος που τη βοηθάει σε αυτό, δημιουργώντας για εκείνη μια δίαιτα που υπόσχεται όχι μόνο απώλεια 4 κιλών σε μια εβδομάδα, αλλά είναι και αντιοξειδωτική. Είναι μια δίαιτα των βιταμινών, με πρωταγωνιστές τις τροφές του χειμώνα.

Δείτε το ενδεικτικό μενού:

Δευτέρα

ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα 1,5%,4κ.αδημητριακά ολικής αλέσεως, 1 χούφτα σταφίδες, καφές ελληνικός ή στιγμιαιος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 πορτοκάλι, 3 καρύδια

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Κρύα σαλάτα με φακές, καρότο, φρέσκο κρεμμύδι, 1 μερίδα φέτα, 4-5 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 γιαούρτιί2%, κανέλα

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 αυτό βραστό, σαλάτα ρόκα με φρέσκο κρεμμύδι-άνηθο, 4-5 ελιές

Τρίτη

ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί πρλύσπορο, 1 κ.γ. μαργαρίνη 1 κ.γ μέλι, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: Ί ποτήρι χυμό, 10 ανάλατα αμύγδαλα

ΜΕΣΗΜΕΡΊΑΝΟ: 1 μερίδα μπιφτέκια γαλοπούλας, βραστό μπρόκολο, 4 ελιές, 1 μερίδα πλιγούρι

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 50 γρ. σοκολάτα με αμύγδαλα

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 γιαούρτι 2%, 1 κ.γ. μέλι, κανέλα, 1 μήλο

Τετάρτη

ΠΡΩΙΝΟ: 2 παξιμάδια κρίθινα ολικής αλέσεως ,1 αυγό βραστό, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ; 4 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 3 καρύδια

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα μακαρόνια ολικής αλέσεως, σάλτσα λαχανικών με μανιτάρια, 2 κ.σ. τυρί, σαλάτα μαρούλι καρότο – λάχανο

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: γιαούρτι 2%, κανέλα, 2 κ.σ. ρόδι

ΒΡΑΔΙΝΟ: Τόνος σε λάδι, σαλάτα ρόκα με φρέσκο κρεμμύδι και άνηθο

Πέμπτη

ΠΡΩΙΝΟ: 2 ρυζογκοφρέτες με ταχίνι και μέλι, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 γιαούρτι 2%, κανέλα, 1 κ.σ. λιναρόσπορο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα πέρκα ψητή με μαϊντανό, κρεμμύδι, σκόρδο, σαλάτα μαρούλι – καρότο – λάχανο, 1 γλυκοπατάτα, 4ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 μπανάνα

ΒΡΑΔΙΝΟ: Τ τοστ, 1 μερίδα χόρτα

Παρασκευή

ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 1 μερίδα τυρί, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 γιαούρτι 2%, κανέλα, 1 μπανάνα

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Σαλάτα ρόκα – σπανάκι – μαρούλι, με κινόα και αβοκάντο, 1 μερίδα τυρί, 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 20 ανάλατα αμύγδαλα

ΒΡΑΔΙΝΟ: Ψητές γαρίδες, σαλάτα ρόκα με φρέσκο κρεμμύδι και άνηθο

Σάββατο

ΠΡΩΙΝΟ: 2 παξιμάδια κρίθινα ολικής αλέσεως, 1 αυγό βραστό, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 4 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 3 καρύδια

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα μπιφτέκια γαλοπούλα3, 1 μερίδα αναποφλοίωτο ρύζι, σαλάτα λάχανο – καρότο, 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι, 2 κράκερς ολικής

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 πίτα αραβική με τυρί, γαλοπούλα χαμηλή σε λιπαρά, καρότο, μαρούλι, μαϊντανό, 4 ελιές

Κυριακή

ΠΡΩΙΝΟ; 1 τοστ, 1 ποτήρι χυμό, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 πορτοκάλι, 10 ανάλατα αμύγδαλα

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα συκώτι ψητό, χόρτα βραστά, 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 μήλο

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 γιαούρτι 2%, κανέλα, 2 κ.σ. δημη¬τριακά ολικής άλεσεως, αποξηραμένα φρούτα

Continue Reading

Σχολιάστε

Τα καλύτερα